maanantai 5. marraskuuta 2012

EKI 3 vuotta!


5.11.2012 Eki 3vuotta!


Hip hei! Täytin tänään 3v. Olen siis jo toooosi iso poika? Ainakin niin nuo perheeni muut jäsenet ovat mieltä asiasta... Likimain melkein 50kg, mukamas iso, höh! Sopusuhtainen ja timmi poika, ei kun jo mies!

Tässä kuvassa olen salaa hiipinyt soffalle lötköttelemään, se kun on kuulemma kiellettyä multa, vien mukamas niin paljon tilaa. Katin kontit! Se katti joka meillä on, Mandy, vie taatusti enemmän tilaa! Mä makaan ihan nipussa ja se typsy on aina ketarat oikosena, pitkin pituuttaan, sehän se tilaa vie, en mä!


Masentavaa, kun joutuu salaa olemaan sohvalla. Täytyy siis maastoutua tyynyjen väliin, ettei kukaan nää mua... Ja olla ihan hiiren hiljaa... Ei mua kyllä haittaa, jos joku vaikka istuiskin mun päälle. Sehän on vaan läheisyyttä! Mä en mene niin pienestä rikki.

3 kommenttia:

  1. Lämpimät onnittelut ISOlle pojalle!
    Toivottavasti tänään on herkkuja tarjolla synttärisankarille...

    VastaaPoista
  2. Onnea söpölle - siis komealle 3-vuotiaalle isolle miehelle!♥♥
    Äläkä anna sen topakan kattimuksen hyppiä liikaa sun isolle nenulle:).

    VastaaPoista