torstai 24. tammikuuta 2013

Mandyllä on halpa ja eläväinen lelu


Tässä on todistusaineistoa, että kissa voi leikkiä ihan rauhassa koiran hännällä ilman, että koira antaisi kyytiä kissalle. Tosin Eki kyllä katsoo huolestuneen oloisena, että miten pahasti kissa räjäyttää hännän kuin pölyhuiskan... Ilmeisesti Mandy ei rajunoloisista otteistaan kuitenkaan satuta Ekiä, sillä koira ei inahdakaan!

Kun Eki saa tarpeekseen leluna olosta, se kääntää kylkeään ja piilottaa häntänsä sohvan alle, jolloin Mandy hieman pettyy kivan leikin loppumisesta...

Mandy: "Ei me mitään kavereita olla, mutta voin mä leikkiä tolla, jos mä haluun! Mutta toi ei kyllä tee mulle mitään, mihin mä en anna lupaa!"

Eki (hikikarpalot otsallaan): "Voi ei, toi pistää mun hännän ihan kamalan näköiseksi!!! ÄITIIIII!!!! Tee jotain, että toi kissa lopettaa ton! Ai et tee mitään vai? No, sit mun täytyy itse keksiä keinot! (Eki kääntää häntänsä sohvan alle piiloon ja jatkaa iltauniaa...)

10 kommenttia:

  1. Teille olis tunnustus meiltä blogissa http://tekojavain.blogspot.fi/ :)

    VastaaPoista
  2. Melkoista kynsimistä, kyllä Eki on sitten kärsivällinen kaveri. Ja hyvä niin!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Suorastaan lehmän hermot Ekillä! On se kiltti poika kissalle, vaikkakin on 10xkissan kokoinen!

      Poista
  3. Mandy, oot rohkee! Ja Eki, oot hirmu kärsivällinen!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mandy: "Mä olenkin alfanaaras! Teen mitä haluan ja päätän tehdä!"
      Eki: "Kun vaan lauma on koossa ja tyytyväinen, niin mäkin olen onnellinen. Ja kyllä toi emäntä aina kuitenkin perään katsoo, ettei meistä kumpikaan riehaannu ihan yli rajojen ja satuta. Tosin koskaan ei kyllä ole edes ollu lähellä, että kilttejä ollaan, vaikka vähän innostutaankin"

      Poista
  4. Mandy on todella alfanaaras, voimme todistaa.:) Ja Eki ilmeisesti maailman kärsivällisin ja hyväluonteisin sakemanni.♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jeps! Kyllä koiruudella riittää uskomattomasti kärsivällisyyttä! On nimittäin tullut ihan joka päiväiseksi tavaksi Mandylle leikkiä Ekin hännällä, ihan kuin se olisi ihan normaali lelu...

      Eki kyllä katsoo sen näköisesti Mandyä, että toi on sitten mussa kiinni, toi sun lelus ja se muutes sattuu, jos ihan oikeesti isket ne viispiikkiset kiinni!!!

      Poista